Translate

2012-02-25

Self-tanning test,

Det kan være så svært at vælge en ordentlig selvbruner, da for mange af læserne der kniber det lidt i pengepungen og man vil hverken være bleg eller orange i hovedet. Her tester jeg 4 selvbrunere.






Nivea Sun Touch Self-tan Gel, 150 ml, 99,95 kr.
Personligt kan jeg bedst lide spraytan men geléen her var gennemsigtig, blød og rar at påføre dog kunne jeg ikke rigtig fokusere på andet end at jeg skulle bare ikke have streger. Fordelen ved denne meget billige selvbruner er at den er super billig og der er MEGET i, desuden kan du bruge selvbruneren både til kroppen og dit ansigt. Duften var behagelig og mild, og farven blev meget flot (stadig naturlig) så man sagtens kan justere hvor brun man vil være selv. OBS: Lad være med at tage sko og tøj på før huden er helt tør! Hahah. 



L’Oréal Paris Sublime Bronze Automatic, 125 ml, 119,95 kr. Denne selvbruner følger i fodspor på Tan In A can, med samme Airbrush-teknologi med mikropartikler, som er meget mindre end i klassiske selvbrunere, dette gør at  farven fordeler sig automatisk på huden, så det er ikke nødvendigt at smøre ud og hvis man er doven ligesom mig er det jo perfekt! Men dog kan jeg ikke anbefale folk at købe denne ellers flotte flaske. Da farven ikke viser sig på grund af at væsken ikke er farvet er det svært at se hvor man har været - og dermed ungå streger (aarg!) desuden synes jeg den er svær at styre, men når farven endelig sidder så trækker den hurtigt ind i huden og giver en flot gylden farve!  






Tan-In-A-Can fra Sun Spa - Danmarks mest populære selvbruner! I Matas pt TIL 169,00 kr.Tan-In-A-Can fra Sun Spa er verdens første aerosol selvbruner, der ikke skal fordeles med hænderne. Og er min personlige favorit, duften er ikke perfekt, da den lugter lidt af solarie - men stadig tålelig! Det at den ikke skal fordeles med hænderne, som jeg er rigtig dårlig til, er klart et plus. Desuden tørrer sprayen hurtigt og dåsen er ikke så stor at man ikke kan have den med i tasken! Resultatet bliver ens og der er ingen streger eller lignede. Du kan få to forskellige farver, jeg bruger personligt Chocolate også er der den originale version som I kan se på det overstående billede.



Garnier Ambre Solaire - No Trace Bronzer Spray, 125 ml, 114,95 kr. Sprayen kan bruges fra alle vinkler, og denne selvbruner er lidt sundere end de andre, da den indeholder E vitamin og abrikos. Husk hvis du bliver ejer af denne at ryste flasken inden brug! Den er nem at påføre, dog vil det ikke skade på resultatet hvis man lige køre hænderne ned af kroppen efter påføring da der nemt kommer små pletter. Resultatet var fint og jævnt - men hvis du i forvejen er lidt mørkere skal der en del lag til.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar