Translate

2012-02-25

My bummer page,

Mine forældre er dybt, dybt imod det. Jeg vil have to tatoveringer, men først når jeg engang flytter hjemmefra (bliver smidt ud ellers, lol!) Den ene skal være på indersiden af mit højre håndled med teksten;
all I need is hope...dette skyldes min depression for et år siden nu, da jeg endelig var 'fri' fra de fleste tanker og langsomt begyndte at se meningen med det hele så begyndte jeg også at se indse at jeg rent faktisk havde klaret det, og det jeg endnu ikke havde klaret vil jeg klare, for jeg kan godt! Og jeg vil! Så den tattovering vil jeg have for at minde mig om at der altid vil være svære ting i livet, men jeg har overvundet mig selv før, og jeg kan igen. Jeg tænkte meget over hvilken tekst det skulle være, da en ven fortalte om en der havde det på samme måde som mig, og den eneste måde hun kunne komme op igen var simpelthen at tro på der var håb. 
Den anden har jeg et billede af hvor den skal sidde. Her skal der´højst sandssynligt stå; I want this eller Stay gold. For igen at sige til mig selv, jeg vil livet og jeg er god nok som jeg er.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar