Translate

2012-02-25

Ponytails,

Personligt elsker jeg hestehaler! Engang var det store knolde, men da alle begyndte at gå med knolde helt oppe på toppen af hovedet, begyndte jeg at gå tilbage til hestehaler. Her er nogle hestehaler jeg er helt skudt i!


Denne hestehale er fra Fashion Week, og jeg elsker at den ikke er kedelig og stram men elegant og med masser af volume så tankerne flyver tilbage til 60'erne.


Disse hestehaler bliver aldrig andet end in, så længe du selv justere på om de sidder helt oppe, på midten eller nedest på hovedet. Bare snor en lille tot rundt om din elastik så får man dette look! Virker hver gang.

Volume, volume, volume! Jeg elsker det!
Så bliver det da ikke sødere og elsker hårfarven!



I må sige til, hvis I vil vide hvordan man laver de forskellige frisurer! Men lige nu skal jeg se Klassefesten. Hav en skøn aften!

x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar