Translate

2012-02-25

Just another one,

Det er weekend, vejret er varmt, der sker sikkert en masse ting ude i byen og folk er glade. Herhjemme står den på chips, dip og Klassefesten. Har set den før, men det er meget hyggeligt med lidt hjemlig hygge en lørdag aften, specielt når jeg nu ikke ser min mor så ofte som da jeg stadig boede der. Så jeg savner hende ofte. Brødrerne er her også, det er skønt. Vi har altid haft et godt forhold til hinanden, men det er kun blevet bedre efter vores seneste skiferie og nu kan vi rigtig kommunikere med hinanden på en ny måde. På trods af mit okay humør, får I desværre en total modsat pictureroll! Dette skyldes måske at jeg er rastløs, har tømmermænd og er lettere pisst i dag. Så følg med! Der kommer altid mange updates på disse dage!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar