Translate

2012-02-23

Foundations test,



Som sagt tidligere så elsker jeg Nilens Jord! Derudover så er jeg ikke ellevild med deres foundation. Den ligger sig fint på huden, men hvis man har urenheder så er de svære at dække. Desværre holder den ikke hele dagen og jeg måtte friske den op flere gange. Hvis du har ren og klar ud og ikke kan lide at føle dig sminket, så kan jeg sagtens anbefale den. Nilens Jord Light Foundation til 199 kr.

Så længe du ejer en svamp, så er den lækker at smøre på huden, som bliver dejligt glat - dækningen er fin, men jeg har heller ikke særlig mange urenheder selv. Den holder også fint, dog har jeg prøvet bedre! Personligt elsker jeg det pinke ved denne foundation og alene det gør at jeg elsker at have den stående på mit værelse! Matte Morphose Soufflé Foundation fra L’Oreal til 139,95 kr.


Selve plastictuben er typisk Max Factor og udstråler den pris man betaler for varen. Jeg synes at konsistensen er lidt for tynd, men alligevel formår den at ligge sig i et jævnt og glat lag. Dog har de tre foundations her det tilfælles at dækkeevnen ikke er speciel god, men hvis du har rødlig hud, dækker den fint - dog hvis du døjer med urenheder så ville jeg kigge videre længere nede på siden. Den er god til studerende da prisen ikke vælter en omkuld. Max Factor - Xperience Foundation 99,00 kr.



Hvis du gerne vil udstråle overskud samt klasse er den her da perfekt på enhver kvindes sminkebord! Konsistensen er let og flydende som jeg er ellevild med. Desværre har heller ikke den her super holdbarhed, men! Jeg prøvede at lægge E.L.Fs mineral foundation under, og hvilket vidunder! Min hud så perfekt ud fra morgen til aften. Helt klart min favorit, selvom prisen er et klart minus. Clinique - Perfectly Real makeup, 245 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar