Translate

2012-02-23

Am I the only one,

som efterhånden synes hipster stilen er gået fuldstændig amok?
Hvis der er af jer der ikke har nogen idé om hvad hipster er, så kig på dette billede også er jeg sikker på I er med igen!

Synes man ser fyre overalt med denne stil, der engang var unik og specielt med undercut frisuren! Og fair nok, dem der startede trenden tog noget fuldstændig tilfældigt, og det gjorde stilen fed da den tog udgangspunkt i relax og det tøj der lå øverst i bunken. Men efterhånden er det hele blevet så udbredt og dem der hoppet med på trenden, de har efter min mening overvejet deres tøj meget nøje og alt er fuldstændig gennemtænkt, hvilket gør stilen mainstram og ødelægger vildt den charme der engang var over det. Derfor søgte jeg lidt på Google og fandt dette billede, som jeg ærligt talt var flad af grin over. Derudover vil jeg lige tilføje at de fleste ægte hipstere er rykket videre, da igen det at være hipster handler om at være sig selv, kunne skille sig ud fra mængden og ikke være mainstram!

Synes fænomenet efterhånden har tabt sin mening, selv vi bloggere bliver efterhånden kaldt for hipster, medmindre vi stiller os fuldstændig ud fra flokken - men hvad med os bloggere, der hygger sig med at more sin lille flok læsere, der nyder at følge med i en helt almindelig teenagers liv? Selvfølgelig når 10 % af ens veninder blogger, begynder man måske at tænke nåå.. Men hvor mange af dem holder ved? Personligt, vil jeg meget gerne ud af denne klub - som det hipstermedlem man ufrivilligt er blevet medlem af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar