Translate

2012-02-25

Nilens Jord Make - Up Test,

Som sagt er jeg fan af Nilens Jord og har mere end et par stykker make up derfra i min make up pung. Nu vil jeg gerne dele min erfaring med jer kære læsere, da jeg har fået nogle ønsker om det, og hvis der er andre der kunne tænke sig noget, så siger I bare til! :-)


Nilens Jord Duo Concealer

Jeg tænkte vi kunne starte med mit ynglings produkt fra Nilens Jord! Dækstiften har en stift i den ene side og en flydende applikator i den anden ende. Første gang jeg købte den, tænkte jeg det var en dårlig idé, da jeg ikke har rander under øjnene eller noget lignede, så jeg kun ville bruge stiften til urenheder osv. Men efterhånden bruger jeg nu også den flydende under øjnene, så man mister al træthed og samt omkring næsen hvor man let kan blive rød, samt rundt om min næsepiercing - dækker perfekt! Stiften følger mig lige så trofast og kan dække enhver bums. Desværre er der kun to nuancer at vælge imellem, men den lyse passer til mig så det er fint. Jeg er trofast tilhænger af dette produkt!



Nilens Jord Jumbo Volume Mascara

Jeg har to mascaraer fra Nilens jord og den ene er den her fine sag. Den skal give maksimal volumen og længde, desværre synes jeg ikke den opfylder disse krav. Vipperne skiller sig pænt ad, men hvis man skal tilføje volumen og længde som den siger, skal man putte adskillige mange lag på. Derimod er den god hvis du kan lide det mere naturlige look, men opfyldning af de krav de lover, synes jeg ikke de gør.
Nilens Jord Volume Mascara
Jeg er stor fan af den her mascara! Den er ikke for tyk og heller ikke for tynd, hvilket gør det så meget nemmere at påføre! Jeg kan lægge få lag, og få (sjovt nok) lange vipper, selvom den hedder Volume mascare, og de skiller så flot ad! Hvis jeg lægger flere, får jeg store stykke, lange vipper - uden klumper. Fantastisk! Jeg har farven i sort, men har planer om at købe en i brun også, kan kun anbefale denne mascara da holdbarheden er super. Jeg frisker min mascara op en gang inden jeg går ud i nattelivet.
Desuden kan jeg kun anbefale deres pensler, de lægger den flotteste make up - hvis du nogenlunde selv har styr på hvordan du skal gøre. Alt i alt er jeg tilfreds med Nilens Jord!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar