Translate

2012-02-25

Close your eyes, I'm getting personal,

I får lige et sidste indlæg inden dagen i dag slutter, og den bliver en nederen dag søndag. Og dagen efter det bliver min dreng 18 år. Men sagen er den, at jeg ikke er sikker på han er min dreng. Vi har nogle problemer, men vi elsker hinanden mere end jeg nogensinde havde troet muligt.

Det er anden gang vi prøver og det har gået fint indtil videre. Jeg har bare et problem, han gør en bestemt ting som jeg ikke har lyst til at sige her, da han alligevel har lov til noget privat liv, og jeg desværre ved at nogle fra min hjemby følger med her.

Men han har noget han gør, som jeg ikke støtter og det er svært. Jeg bliver ked af det hver eneste gang han gør det, og han ved det. Men facts er facts, drengene i den her by gør det og gør det ofte. Jeg kender det selv, hvem gider være udenfor? Desværre er sagen, at han er ikke min dreng ret meget længere hvis han fortsætter i den boldgade.

Vrede, afmagt og sorg føler jeg hver eneste gang og jeg kan ikke klare det ret meget længere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar