Translate

2012-02-25

Eyeshadow test,

Hvis du som mig, elsker en flot øjenmake up så læs videre her! Nogle tror det kræver meget, at lave en flot øjenmake up, men med de rigtige pensler og den rigtige øjenskygge går det så let som en leg, læs her for at finde din perfekte øjenskygge.




Rimmel Color Rush - BEDST TIL PRISENDette er en fin øjenskygge til overkommelige priser, dog skal man tage en del på sin pensel før det har sin virkning på øjnene, men hvis du er til mere afslappet make up er den perfekt dig. Når du har fået puttet den mængde på du ønsker, så bliver den siddende og vi kender det alle sammen, hvor det ryger under øjnene, dette sker ikke her! Personligt er jeg ikke vild med indpakningen, men til prisen er den fair.




Elizabeth Arden Colour Intrigue Eyeshadow
Nu til den lidt dyre ende, men selvom den koster en del mere end Rimmels er farvemængden desværre det samme, nemmere at putte på øjnene, men farven falmer efter bare et par timer også må man frem med penslen igen. Ergo ender du med at bruge lige så lang tid som på den foregående. Til gengæld hvis du er en pige der elsker at have make up stående fremme, så pynter det flotte etui helt sikkert på dit sminke bord! Der følger en applikator med, men dette er ikke noget jeg ser som en fordel da jeg mener man altid skal bruge pensler. Du kan læse mit indlæg om make up redskaber her. 





Nilens Jord Natural Colours Eyeshadow
Jeg har altid haft en svaghed for Nilens Jord, men desværre har jeg ikke meget tilovers for deres øjenskygger, den er svær at arbejde med og får let for meget på penslen og det er svært at få den til at lægge pænt. Men hvis du så formor at lægge den pænt er holdbar og emballagen er med guld logo, enkelt og flot.



Maybelline Expert Wear MonoDen her! Den er let at arbejde med, holdbarheden er super men kan alligevel ikke konkurrere med Rimmels holdbarhed. Det lille etui har lånt lidt Dior-blå, hvilket giver den et, for Maybelline, atypisk elegant look.




Dior Eyeshadow - TEST VINDER
Dior er helt klart mit ynglingsmærke når det gælder øjenskygger! Farven er stærk, holder perfekt, ender aldrig under øjnene og er rigtig nem at lægge. Emballagen er så flot og meget lille, så den er nem at have med i en lille clutch med i byen - selvom holdbarheden er fantastisk så det behøver man egentlig ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar