Translate

2012-09-29

I know, just the way to walk on by,

er lige kommet hjem efter første arbejdsdag, hårdt at være tilbage - derefter til Ølstykke hos nogle venner og derefter tilbage til Allerød til fest også prøve at komme ind på Bubbles, som er en ny sports bar der lige er åbnet. Men selvom man er atten er det åbenbart stadig ikke nemt for drenge at komme ind nogen steder, både kørekort, sygesikring og alt kan jo være forfalsket - når man er en dreng selvfølgelig ;-) Så jeg valgte at støtte min veninde og hendes kæreste og gå hjem igen, sikkert også en klog beslutning! Nu er jeg lige kommet ind i varmen igen, mit hoved kører lidt rundt og i baggrunden spiller Trouble - Chris Rene også glæder jeg mig ellers til at se min skønne kæreste imorgen.

Sleep tight girls,

I call her mini me...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar