Translate

2012-07-17

Close your eyes, i'm getting personal, part four -

Det er underligt, for jeg har aller mest lyst til at blogge når jeg er ked af det. Rimelig uheldigt for jer, der følger bloggen her. Men når man er ked af noget, vil man oftest gerne ud med tingene for at kunne få det bedre - mens når man er glad eller lykkelig så har man det egentlig fint med at holde det tæt inde på kroppen. Det er ihvertfald sådan som jeg har det, på trods af det vil jeg egentlig gerne dele det her med jer.

Havde egentlig sagt at jeg skulle holde det her for mig selv, da bloggen efterhånden er nem at finde. Det eneste man behøver at søge på Google er mit navn, det er jeg ikke særlig vild med - derfor hvis I en dag har svært ved at finde bloggen, er det højst sandsynligt fordi jeg har gjort mit navn privat på bloggen.

Men lad mig komme til sagen. Jeg føler det hele kører, som på skinner. Alt hvad der engang har været nedtur er nu blevet til ren optur - det kan skyldes at jeg har verdens bedste veninder og venner og en sød fyr som kan lide mig som jeg er, eller det kan skyldes at jeg har cuttet alle mine dårlige kontakter og rent faktisk er begyndt at tænke meget mere positiv på alting. Selv mig selv.

Folk der kender mig synes helt sikkert at jeg er meget glad for mig selv, og jeg ved også godt jeg er en pæn pige, men synes ofte der skal meget til før jeg føler mig som en flot og sød pige der rent faktisk fortjener hvad hun nu har.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar