Translate

2012-02-03

ROS ROS,








Jeg var så heldig at komme på Roskilde Festival sidste år sammen med nogle af de skønne Allerødder også selvfølgelig min skønne veninde Victoria som også blogger. Du kan følge hendes blog lige her.

Personligt havde jeg næsten kun pakket shorts og sommertøj da det skulle blive rigtigt godt vejr - hvilket det også var! I nogle af dagene, men lige gyldigt hvor varmt det var om dagen, blev jeg ihvertfald nødt til at have skiundertøj på, for derefter klokken seks når solen stod op, smide det og ligge i nattøj! Men ideen med indlægget var faktisk at sige hvad man burde tage med sig når man skal på roskilde.

1. Solcreme! Uh vi blev røde i hovederne alle sammen, da vi de første par solskinsdage, troede vi bare ville blive brune - husk masser af solcreme, med høj faktor da du går ude HELE dagen!
2. Spejl! Så du i det mindste selv kan se hvor klam og ulækker man bliver efter 7 dage uden bad ;)

3. Rød læbestift! Ligemeget hvor meget du har svedt, tudet og drukket, kan en rød læbestift redde det hele, så husk den.

4. Tørshampoo! Du kan få en rigtig billig en i Matas, men hvis du ikke gider den dyre udvej, er der vandhaner stortset over det hele, hvor du kan slynge håret ind over.

5. Renseservietter! Gud hvor de dog reddede min hud (den blev heldigvis først grim, da vi kom hjem) fordi hvis du er typen som mig, der godt kan lide at have make up på, skal det altså af om aftenen og inden du putter solcreme på osv. !

6. Mundskyl! Jeg var den eneste i min camp (med 21 mennesker) der havde tænkt denne tanke, men of course - du er stiv døgnet rundt og du gider ikke altid at børste dine tænder - så mundskyl! Men lad være med at dele ud af den!

7. Desinficerende gelé! Aner ikke hvilke sygdomme jeg var kommet hjem med hvis jeg ikke havde brugt det så ihærdigt. Jeg boede også i camp med nogle meeget renlige piger, så vi havde min. altid en på os hver!

8. Første hjælps taske! Hvis man er lige så klodset som jeg er, så er det altid en god ide! Jeg forstuvede selv fingeren - meget harmløst, men ikke når man er påvirket uden beskyttelse på den. Husk den!

9. Bikini! Selvom mange siger de nægter at hoppe i søen, så er det de færreste der lader være når du går rundt i flere dage i 35 grader. Tag den med for en sikkerheds skyld :-)

10. Gummistøvler! Som I kan se så lige så godt vejr som vi havde, fik vi også oversvømmelser, hvilket gjorde det umuligt for de dumme mennesker der ikke havde sådan nogle med sig, at komme over og se koncerter om aftenen, det fortryder de nok nu!

Det var det indtil videre, det kan være jeg kommer i tanke om nogle nye ting senere!

xx

1 kommentar: